no-img
انجام پروژه متلب |پروژه متلب | انجام پروژه متلب برق | شبیه سازی با متلب

کد بررسی کنترل پذیری و رویت پذیری در متلب:انجام پروژه متلب - انجام پروژه متلب |پروژه متلب | انجام پروژه متلب برق | شبیه سازی با متلب


انجام پروژه متلب |پروژه متلب | انجام پروژه متلب برق | شبیه سازی با متلب
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

کد بررسی کنترل پذیری و رویت پذیری در متلب:انجام پروژه متلب
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آگوست 22, 2019
100,000 تومان
3 فروش

کد بررسی کنترل پذیری و رویت پذیری در متلب:انجام پروژه متلب


5/5 - (1 امتیاز)
به این پست امتیاز دهید.
کد بررسی کنترل پذیری و رویت پذیری در متلب:انجام پروژه متلب
{score}/{best} - ({count} {votes})

کد بررسی کنترل پذیری و رویت پذیری در متلب:انجام پروژه متلب

با این کد میتوانید هر سیستم کنترلی را از نظر رویت پذیری و کنترل پذیری مورد آزمایش انجام داد.

یستم های کنترل کلاسیک در نیمه نخست قرن بیستم، نقش بسیار مهمی را در توسعه سیستم های صنعتی و مهندسی بازی کردند و بخش مهمی از دستاوردهای بشر در آن زمان، مرهون وجود روش های کنترل کلاسیک بوده است. اما رویکردهای کلاسیک و سنتی مانند مکان هندسی ریشه ها، پاسخ فرکانسی و روش نایکوئیست، علی رغم کاربرد موفقی که در طراحی سیستم های کنترل ساده داشتند، نیازهای صنعتی و فنی آن زمان را برآورده نمی کردند و اساسا برای حل مسائل کنترل در سیستم های پیچیده، نامناسب بودند.

در این زمان، شاخه جدیدی از تئوری مهندسی کنترل معرفی شد و مورد اقبال عمومی قرار گرفت که ما امروزه آن را، به عنوان «سیستم های کنترل مدرن» می شناسیم که تمرکز اصلی آن، بر روی مدل های فضای حالت و روش های طراحی موجود در این حوزه است. این روش ها، بعدها باعث رشد بی سابقه تئوری های کنترل و طرح مسائل و روش های به مراتب پیچیده تری شدند، که عملا در زمان کنترل کلاسیک، کسی توان حل کردن آن ها را نداشت.

درس «سیستم های کنترل مدرن» (Modern Control Systems)، مهم ترین درس رشته مهندسی کنترل پس از درس سیستم های کنترل خطی است و عملا پیش نیاز همه درس های دیگری است که پس از آن، در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی کنترل مطرح می شوند. این درس، در مقطع کارشناسی رشته مهندسی کنترل (به عنوان گرایشی از مهندسی برق یا مکانیک) به دانشجویان ارائه می شود. از طرفی، این درس در مقطع کارشناسی ارشد برخی از رشته ها نیز (مانند مهندسی برق-قدرت) به عنوان درس ضروری تعریف شده است.

مفاهیم اساسی و بنیادی معرفی شده در درس «کنترل مدرن» برای برقراری ارتباط با دروس پیشرفته کنترل بسیار ضروری هستند، که از جمله آن ها، می توان به کنترل بهینه، کنترل چند متغیره، کنترل غیر خطی و کنترل مقاوم اشاره نمود. علاوه بر این، برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترای تخصصی مهندسی کنترل را دارند، این درس (در کنار کنترل خطی و چند متغیره) به عنوان یکی از دروس اساسی در آزمون ورودی مقطع دکتری در نظر گرفته شده است و تسلط بر مفاهیم و روش های مطرح شده در آن، حائز اهمیت فراوان است.

با پیشرفت علم کنترل و نیاز به محاسبات کامپیوتری، برای اینکه الگوریتم های برای کامپیوتر بیشتر قابل درک باشند به فضای ماتریسی روی آورده شد. از همین رو در کنترل مدرن بر خلاف کنترل کلاسیک از فضای حالت ماتریسی سیستم ها استفاده می شود.

کاملترین پروژه کنترل مدرن را ما به شما پیشنهاد میکنیم

خروجی متلب :

A =

۱ -۲ ۵
۰ ۴ -۹
۵ ۶ ۱۹

B=[5;1;3]

B =

۵
۱
۳

C=[2 -5 9]

C =

۲ -۵ ۹

The System Is Controllable
Controllability Indices is:
۳

Controllability_Index is:
۳

Partial_Controllability_Matrix is:
۵ ۱۸ ۵۰۴
۱ -۲۳ -۸۸۴
۳ ۸۸ ۱۶۲۴

The System Is Observable
Obsevability Indices is:
۳

Observability_Index is:
۳

Partial Observibility Matix is:
۲ ۴۷ ۱۱۷۷
-۵ ۳۰ ۱۳۸۲
۹ ۲۲۶ ۴۲۵۹

The system is Output Controllable

http://www.porojeamadematlab.ir

تنها وبسایت انجام پروژه متلب

انجام پروژه متلب

کد، بررسی، کنترل پذیری، رویت پذیری، سیستم های کنترلی، (پروژه کنترل مدرن) ،راهنمای فارسی،انجام پروژه متلب

 



ads

درباره نویسنده

mrk kiani 401 نوشته در انجام پروژه متلب |پروژه متلب | انجام پروژه متلب برق | شبیه سازی با متلب دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید